poniedziałek, 17 marca 2014

Schody, schody....

Opadłam z sił.

4roletnie dziecko dostaje termin spotkania z psychologiem na godzinę 19tą, tuż po godzinnym spotkaniu z pedagogiem. Czyli wychodzimy z ośrodka 20:15.
Coś mi się zdaje, że 4rolatek o tej porze powinien spać? Zwłaszcza po dniu w przedszkolu. Już nie mówię, że w tak trudnym okresie.
Inna godzina jest oblegana, więc możemy się na nią dostać dopiero w maju. Trzeciej opcji brak.
Ręce mi opadły.

Znowu, kolejny raz, nasza psycholog ratuje nas po godzinach, za free.

***

Do tematu trzymania moczu doszedł temat upartego negowania, że się chce, a w ślad za nim popuszczanie, albo wprost - sikanie w majtki.

***

Przy okazji dziecko poinformowało mnie o jeszcze jednej rzeczy... że ktoś mu każe jeść prawą ręką.
A dumam czemu on nie je ostatnio. A jak je, to zmienia ręce.
W końcu złapałam go na tym, że zaczął jeść prawą i zmienił na lewą. Pytam czy mu tak wygodnie, a on mi odpowiada, że pani w przedszkolu mówi mu, że lepiej się je prawą.
No i wszystko jasne.

Tyle razy mówiłam, prosiłam, wyjaśniałam, że Daniel jest przekorny i uparty, że zrobi na złość i im i sobie, jeśli będą go przestawiać uparcie na coś. Żeby dać spokój z takimi pierdołami.
No i masz...

Jakbym miała mało kłopotu, to jeszcze młody cały czas duma teraz nad tym co mu nakazują i robi odwrotnie.

***

Zdwajamy spotkania z psychologiem. Zdwajamy terapię SI.
I czekamy na szóstkę w totka...

***
A na domiar złego jutro zaczynamy diagnostykę.
Po dwóch latach w końcu doczekaliśmy się terminu.
Latem pani dr Gorczyca bardzo się cieszyła z postępów Daniela i dumała czy nam nie wypadnie ze spektrum.
Jutro chyba dostanie zawału po testach...
Ja też.


4 komentarze:

  1. CO za pinda grochowa w przedszkolu, za przeproszeniem, przestawia lateralizację dziecka? przecież to podstawa podstaw! dziecka się NIE przestawia! w żadnej czynności! wyć się chce normalnie...
    Kciuki za diagnozę, niech wypadnie możliwie najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby się nie przestawia, a z drugiej strony wszyscy twierdzą, że jak dziecko ma dominujące prawe oko i nogę, to musi pisać prawą ręką, bo inaczej jest klops...

      Usuń
  2. Jak u nas, terminy do specjalistów o tak chorych porach, że młody czasem pada na twarz. A i też czekamy na totka:)

    OdpowiedzUsuń