poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od nowa

Odpadło przedszkole prywatne i zajęcia adaptacyjne.
Szukamy dalej.
Od nowa...

Jutro spotkanie w innym, niepublicznym, integracyjnym.
Zobaczymy czy mnie na nie stać.

***

Poza tym mamy problem z oderwaniem dziecka ode mnie. Znowu.
Ryk, gdy wychodzę, gdzie bym nie szła.
Mogę tłumaczyć, wyjaśniać, że za godzinę, że tam i siam, kiedy wrócę, po co idę... Bez sensu wszystko. Płacz dramatyczny.
Cieszę się, że mamy długi weekend i nigdzie nie idziemy, ani on, ani ja, żadnych zajęć, terapii, spotkań itp.

***

Tymczasem znalazłam zajęcia dla siebie, żeby nie zwariować w tym kieracie, nie ogłupieć do końca, wyjść poza schemat dom - terapia, dom - psycholog, dom - inny olog...

I mam wyrzuty sumienia, bo te dwie godziny w tygodniu to dla Daniela jak gwóźdź do trumny. :( 

Terapeuta (mój) mnie popiera, dziecko wręcz przeciwnie.
Oderwanie i relaks taki, że przez godzinę myślę co on tam w domu, czy jeszcze płacze, czy już nie...
Do dupy jednym słowem.

Czekam na cud, żeby znowu dał mi buzi w drzwiach i został chętnie z kimś innym. :( Może nadejdzie ten cud. Kiedyś.

***

W planach poza przedszkolnych:
- diagnoza w Prodeste; już czas na nią, bo ta sprzed roku jest o kant dupy w tej chwili...
- ponowne badanie włosa w celu dostosowania supli do dziecka dzisiaj
- testy alergologiczne z krwi

Sporo kasy do uzbierania.
Będzie z czego to refundować, ale jesienią. A do jesieni daleko. Dopiero wiosna.
Z czego się akurat cieszę, bo syn mój wdał się we mnie i lubi chodzić.
Pięknie spaceruje. Nawet do trzech godzin na nogach, bez słowa skargi.
Dzielny chłopczyk mój...

Wiosno - zostań z nami na długi weekend!

4 komentarze:

  1. Jesteś dla mnie fantastycznym wzorem matki, która bez względu na wszystko poświęca się dla dziecka. Za każdym razem, kiedy mnie dopada jakaś chandra, że mam tyle na głowie i jak ja sobie poradzę, myślę o Tobie. I Twoja siła naprawdę mi pomaga! Podziwiam Cię i całym sercem życzę Wam wszystkiego dobrego, mam nadzieję, że okres kiedy Daniel jest taką "hubą" szybko minie. I powodzenia w wybieraniu przedszkola!
    Trzymam za Was kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie "fanatycznym". :D
      Tak niektórzy twierdzą.

      Usuń
  2. No. Wreszcie Opole.
    Mamy teraz trochę do obgadania spraw, jak czytam;-)

    Ciotku Kropku, wpadaj do Opola na diagnozę i pogaduchy. Nocować masz gdzie, Danio też oczywiście;-)

    Trzymaj się
    :*

    Ps. Pomysł z 2 godzinami tylko dla Ciebie genialny.

    OdpowiedzUsuń