sobota, 9 lutego 2013

Refundacje i dojazd

Dziękuję Wam za wszystkie rady odnośnie naprawy czy też wymiany samochodu. Cenne rady, ale... nie w przypadku mojej fundacji. Kochani moi - Silentio nie refunduje ani zakupu pojazdu, ani jego naprawy. Nic ich nie obchodzi, że mam 5km do przedszkola czy 20km na terapię jakąś tam, ani też że zwykła PPP znajduje się w takim miejscu, że wycieczka tam to wyprawa przez centrum, z przesiadką. Nie ma opcji takich refundacji i koniec. Ps. Nie wydaje mi się, nie zrozumiałam źle regulaminu. Pytałam o to. Nie ma. Skoro tak radzicie domyślam się, że Wy macie. Ale ja nie. Nie w tej fundacji, którą wybrałam. A w tej chwili nie jest dobry czas na zmianę. *** Jak macie u siebie? Napiszcie jakie fundacje co refundują, a z czym robią problem. Jak jest z dojazdem z dzieckiem, autobusami, biletami miesięcznymi, taksówkami, samochodami itp. Chyba na przyszły rok coś muszę zmienić, bo tu gdzie jestem nie mam lekko. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz