poniedziałek, 10 grudnia 2012

Wolność

Nie zawsze jest różowo, ale nie poddajem siem.





Czasem o tym zapominam, zwłaszcza gdy usilnie próbuję uzyskać jakiś efekt, na który mój syn ochoty  nie ma. Czasem nieźle się wkurzam. Czasem wychodzę z pokoju, żeby nie udusić, a potem mam wyrzuty sumienia, że nie staję na wysokości zadania.

Chciałabym o tym pamiętać zawsze i wszędzie.
Chyba sobie wydrukuję i strzelę na drzwiach wejściowych do domu. :D 

Źródło obrazka: Dzikie Dzieci.
Autor: Agnieszka Stein

4 komentarze:

  1. Ładne i też nieraz by mi się przydało mocniej o tym pamiętać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?
      Jakiś obrazek na ścianę by się przydało z tego wystrugać. :)

      Usuń
  2. Oj, każdy o tym zapomina. Ważne jednak, że jestesmy owego zapominania swiadomi i od czasu do czasu pukniemy się w głowę, żeby sobie przypomnieć.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mnie też ponosi, a potem mam wyrzuty sumienia :(

    OdpowiedzUsuń