czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołaj

Dziękujemy Ci Mikołaju :D


Rozbawiłeś nas. :D Głównie kopertą. :) 

A zawartość mnie rozczuliła. Lubię takie plagiaty! :*

Ps. DANIEK dziękuje za puzzelki! Cmok!


***

Mikołaj spotkany przeze mnie przyniósł Daniowi trójkąt muzyczny. Tak się nim fascynuje na zajęciach w Yamasze, że nie miałam serca mu tego odmówić. :)

Dziadek zaszalał i dopadł w Netto jakiegoś keyboarda na baterie. Super jest. Do tego składany. Co prawda plastik i pewnie długo nie pożyje, ale póki co dziecko się cieszy.

Tatuś przekombinował i teraz słucham jak pluszowy Elmo opowiada o kształtach i kolorach, albo śpiewa piosenki. :D Ale młody zachwycony. No to niech ma. Przetrzymam to. :D
Dziś Elmo spał w sypialni, na podłodze co prawda, ale na poduszce i przykryty kocykiem, w towarzystwie Ciasteczkowe Potwora. Spytałam co robi, gdy je układał i usłyszałam:
CIII MALUCHY ŚPIĄ :D

Nie wiem skąd on wziął te maluchy. ;D





6 komentarzy:

  1. Jaka koperta ładna :D
    Myśmy też Mikołaja spotkały, ale wstrętna baba jestem i na pocztę jeszcze nie dotarłam.
    Maluchy słodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Uśmiałam się w głos. :)

      Jesteś usprawiedliwiona. :D

      Usuń
  2. Czy rozumiem, że byliście grzeczni:)))buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale prezentów tylko pozazdrościć i do tego trafionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmyślny ten Mikołaj! Elmo i trójkąt i keyboard! Wow, widać Danio wybitnie grzeczny byłeś, brawo!:)

    OdpowiedzUsuń