poniedziałek, 23 stycznia 2012

Dziękuję

Tu będzie miejsce na moje osobiste ukłony dziękczynne, związane z początkami diagnostyki i terapii.

Na samym początku bardzo dziękuję. Przede wszystkim Agnieszce Pszonak z Będzina. Za wsparcie, dobre słowo, wiele rad, linków, namiarów, a poza tym pomocy dydaktycznych i nie tylko. Dziękuję Agnieszko!

Specjalne dzięki dla mojej Mamy. Za to, że jest przy  nas, że ma tyle cierpliwości (nie mam pojęcia skąd!) i miłości (całe oceany) dla Daniela, i że tak różowo widzi jego przyszłość. Bez niej nie bylibyśmy dziś tam, gdzie jesteśmy i na pewno nie  udałoby nam się tyle, ile się udało. Sama nie dałabym rady ogarnąć całego tego marazmu. 

Dziękuję także mojemu bratu, za to że przyjechał akurat teraz, że został i jest, że mnie wspiera i wprowadza normalność do mojego domu i za to, że tak wspaniale zajmuje się moim synkiem. Mateusz - jesteś wielki!

Dziękuję także wszystkim dziewczynom z forum wizażu, które mnie wspierają, nie tylko słowem.
Specjalne podziękowania dla nw.:

- Justyna Minuta ze Stavanger (Norwegia)

- Joanna Kostrzewska z Ostrowa Wlkp.

- Tatiana Aniszewska z Londynu (UK)

- Małgorzata Czapla z Knurowa

- Agnieszka Rogóż z Jędrzejowa 

- Edyta Gaszka z Rybnika 

- Agnieszka H. z Vantaa (Finlandia) 

- Barbara Otrzonsek z Zabrza  

- Bernard Wyputa z Rybnika 

- Aleksandra Marcinkiewicz z Wrocławia 

- Katarzyna Kruk ze Strzebinia  

- Magdalena i Tomasz Majewscy z Warszawy 

- Anna Górczyńska z Poznania 




Dzięki wielkie także życzliwym ludziom z "forum autyzmu", zwłaszcza dla pana Jana Rożka - za podarowanie mi książki prof. Cieszyńskiej pt. "Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych. Metoda Krakowska."

Dziękuję także Dorocie Jakubiec, mamie autystycznej Zosi, o której pisałam w pierwszym poście - za pomoc we wstępnym rozeznaniu tematu.

Dołączam także dzięki specjalne dla Sebastiana Łukomskiego, blogującego Ojca Karmiącego. Za wsparcie, dużo rad, za podsuwanie mi ciekawych informacji, za to że czasem sprowadza mnie na ziemię, gdy trochę się zagalopuję w czarnowidztwie oraz za wskazanie "lepszej drogi" w terapii.


2 komentarze:

  1. Ty mnie uprzedzaj o takich wpisach wcześniej, bo siedzę w pracy a się poryczałam :P
    Babo, jak coś to wiesz, tel, sms, gg co tam chcesz, no. Buziaki dla Gadzinka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem.

    Dzięki jak nie wiem co! :*

    OdpowiedzUsuń